Landing page, inaczej strona docelowa
Landing page (strona lądowania, strona docelowa, micropage). Jest to prosta strona, która jest alternatywą do użytkowników nie posiadających strony internetowej, lub skupiających się na konkretnym działaniu, np. zapisie do newslettera, promocji jednego produktu, mailingu, itp. To strona na którą powinni trafiać użytkownicy przy prowadzeniu różnych kampanii reklamowych: reklamy na Facebook’u, sponsorowane linki w Google Adwords czy bannery reklamowe.
LP nie posiada podstron ani rozbudowanych funkcjonalności. Budowa opiera się na prostych przekazach, skupia się na zachęceniu do konkretnego działania (Call To Action), czyli „wymuszeniu” u odwiedzającego spełnienia naszego oczekiwania (zapisania do newslettera, wysłania wiadomości, kupna produktu, itp.).

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Sprawdź nasze realizacje oraz skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się więcej
Kiedy wybrać landing page
- Prowadzisz różne kampanie reklamowe
- Nie potrzebujesz funkcjonalnej strony internetowej, bądź już ją masz, ale chcesz skupić się dodatkowo na konkretnym działaniu marketingowym
- Chcesz przeprowadzić promocję nowego produktu i zachęcić do jego kupna. Jeżeli chcesz zaoferować więcej swoich produktów, wybierz stronę produktową lub sklep internetowy